2009. október 30., péntek

Naplóbejegyzés július.2.




Szinte fullasztóan meleg idő van kinnt.
Igaz,nem tudom ,hogy az jobb -e ,h
ogy itt bent kuksolok és lesem a gépet!!!
Sok mindent nem látok rajta:((

Talán a zenéket miket hallgatok közben....

most éppen az Óceán hangját hallgatom.
lágy...megnyugtató...szinte altató.

Elképzelem ,hogy cipőmből kibújok
és elindulok az óceán partján.

Ragyogóan süt a nap...a homok
a talpam alatt is kellemesen meleg.
Kicsit beljebb sétálok és már érzem
a lábamon a víz hideg símogató érintését.
Egyedül vagyok.Nincs körülöttem senki.
Arcomat a napfelé fordítom
és élvezem sugarai melegét.

Tovább sétálok.Itt már kavicsosabb a part.
Távolabb nagyobb sziklákat is látok.
Odasétálok.Látom hogy van olyan is
melyikre fel lehet menni.
felmászom az egyikre és leterítem a kendőm.
mivel nincs itt senki...kibújok ruháimból
és elfekszem a kendőmön.
Nagyokat nyújtózom és finom kis mosollyal
arcomon elcsendesedem.

Élvezem minden porcikámban
a napfény éltető erejét!
A szél lágy símogatását!

Boldog vagyok!!!
Eszembe jutsz közben Te is,
te távoli Kedves!
Jó rád gondolni:))

Vajon most mit csinálsz?Merre jársz?

Csodálatos lenne ,ha itt lennél mellettem.

Most jó egyedül is.

Felállok...nyújtózom egyet és besétálok a vízbe
.....hideg....libabőrözöm tőle...de csodás az érintése
.Lehűtti felhevült testem.
bámulom a végtelent......beljebb nem merészkedem ,
mert úszni nem tudok olyan jól.
Persze,ha itt lennél....veled mennék,
mert tudom Te vigyáznál rám!!

A nap szép lassan elindul lefelé pályáján!

Kisétálok a partra...a még vizes testemre
felveszem könnyű kis nyári ruhám
...és elindulok vissza.....feléd.
...hozzád...Kedvesem.



Húúú!!!ÉBRESZTŐ!!!!!
Rá kell jönnöm ,hogy ez csak egy
kellemesen szép álom!!!!!
Néha olyan jó álmodni!!!
Főleg,mikor kint elviselhetetlen az idő
és bent meg csak egy gép társaságát élvezhetem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése