2009. október 30., péntek

Szösszenetek 2000-ből


Hányszor eszembe jut teste melege,
mikor hideg éjszakákon hozzábújtam.
Nem voltam egyedül.
Most hideg takaróm símul testemhez,
nagyon fázom.
Egyedül vagyok....

___________

Tűnő égi fény voltál csupán,
mely elrepült,s jött a magány
Szárnyaltál,
s szárnyad szegted te
embergyerek.
Üres szívem azóta kiállt:
Hol vagy szerelem?
Hol vagy te vágy?

______________

Izzik a föld a talpam alatt
forrong a testem a paplan alatt
Valaki kéne ,ki elcsábít
de félelmem mindig megállít
Tabuk és sorompók
vesznek körül
Kitőrni innen ! -
kiállt a lelkem
s testem tébolyult
táncba merül.

___________

Üres az agyam,
nincs gondolatom
csak a szívem van tele
veled.
Reménység hercege
Isten veled....
________________

Fejem felett szálló idő
Mond hova rohansz?
___________
Bénult a lelkem
mégis érzem sajgását....

_________

Magdel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése