2009. október 25., vasárnap



Mikor a fák beszélnek...

Mezitláb álltam a fűben.
Éreztem , hogy áramlik Földanya energiája
a talpamon keresztül, fel először a combjaimba,
majd lassan átjárta a hasam,a mellkasom,
elérte szívemet és felkúszott a koronacsakrámhoz.
Lágyan fújt a szél. A nap sugarai már csak finoman érintettek,
hisz lemenőben volt már, mai útja a végéhez közelgett.
A nyírfa éppencsak kibúvó levélkéit lágyan ringatta a szél.
Beszélt...
Először nem értettem, de ő csak beszélt....
Sustorgó szavai a szívembe kúsztak.
Hívtak..és én ...mentem...
Testem szinte összesímult a fa törzsével.
Lehunytam szemem ...homlokom a fának támasztottam.
...átöleltem.... és a fa beszélt.
Lelkemhez szólt,szinte eggyé forrtam vele...
Eltünt a tér...az idő...minden.
Csak mi voltunk ketten egyek.
Lágy ringatózását átvette testem
és én is nyújtóztam ...ringtam az alkonyati csendben.
Békesség járta át lényemet.
Boldog voltam......
_______________

Magdel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése