2009. október 25., vasárnap

Szösszeneteim 2001-ből!

Távoli tenger zenéje száll
nyugtatja lelkem.
Kavargó érzéseim csillapulni
látszanak
Hiányod mégsem hagyja
megnyugodni testem
________________

Nem akarlak látni
Nem akarlak érezni
Szeretni sem akarlak többé.
Csak feledni, feledni
gyűlölni akarlak
Széttépni, mint oroszlány
a zsákmányát
és sírni kiszáradt csontjaid felett.
____________________

Mindenki alszik.
Zsibbadt részegség
mámora zsongítja lelkem.
Indián alszik két lépésre
tőlem
S reménytelen szerelem
dobogtatja szívem.
___________________

Sikolt bennem a szenvedély
az évek telnek, s üres az éj.
Sötétség ,magány, félelem
Már csak ez tölti ki
életem?
___________

A csend béklyóba zár
Testem szerelmet kíván.
Körülölel a sötét éj.
Szeretném ,ha itt lennél
A magány nem nekem való!
___________

Álmodtam az éjszaka-
-nem tudom mit tegyek!
Telihold néz be ablakomon
S érzem, hogy kinevet!
_____________

Magdel 2001

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése