2009. november 22., vasárnap

Naplóbejegyzés október 3.





Sokat gondolkoztam azon,hogy ez a nap tulajdonképpen ,
miért is más ,mint a többi?
Hisz ugyanúgy felkel a nap...ugyanúgy teszem a dolgom...

...mégis....mintha ma nekem sütne
....mintha a dolgaim is sokkal jobban mennének
...mintha szárnyalna a kedvem.
....aztán rájöttem ,hogy talán azért különleges ez a nap ,
mert 46 éve ezt a napot és ezt az időpontot választottam,
hogy leszülessek erre a Földre!!!!
...az összes bolygó együttállásával
....annak összes hatásaival az életemre!

..leszülettem erre a csodálatos és szépséges planétára,
hogy megtanuljak tapasztalni...érezni...
örülni....sírni...szerelmesnek lenni....
szenvedélyesnek és néha lükének.....

....megtapasztalni mindent ,mit e földi lét csak adhat
...és....örülni az életnek!!

.....nem bántam meg ,hogy éppen akkor
és ott születtem meg ahol...

...és csak köszönhetem drága szüleimnek ,
hogy segítettek ebben:))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése