2009. november 3., kedd

napló bejegyzés július 15. Repülés!!





Most,hogy így figyelem a repülőgép repkedését
...elkapott a vágy...na nem a mérgek iránt,hanem a repülésért!!!:)

Nézem ,ahogy szálldos és eszembe jut egy 3 évvel ezelőtti nap.

Kicsit hűvös volt a levegő , de ragyogott a nap!!
Utunk a fertőszentmiklósi reptérre vezetett,
ahol megcsodálhattam a szebbnél szebb sárkányrepülőket.
Szinte úgy repestem egy egy felszálló gép láttán
mint egy gyerek:))

Akkor jött a meglepetés!!!!
Kedvesem megmutatott egy szép gépet
és mondta szálljak be ,hogy kipróbáljam milyen érzés.

Beültem és sóhajtottam ,hogy de jó lenne kipróbálni,
milyen lehet ilyen kis lélekvesztővel repülni.
Ok-mondta.
Lestem rá értetlenül.....mire végre nevetett
- gondolom az arckifejezésem láttán -
és megmondta,hogy az az ő gépe és azért hozott ide ki ,
hogyha nem félek repülhetünk egyet.

Hát...mit mondjak....nem kellett sokáig biztatni:)))

Életem egyik legcsodálatosabb érzése volt!

Maga a szabadság!!!!
Igaz ..majd odafagytam,de az akkor nem igazán érdekelt!!!

Leírhatatlan az élmény!!!
Ahogy egyre kisebbek lettek a házak
....egyre nagyobb a horizont!!

Fertő.tó fentről...és a rétek ,mezők...minden olyan
gyönyörűnek,tisztának látszott!!
Szinte csak kis fogpiszkálók voltak a villanyvezetékek.
Élveztem a szél és a motor zúgását
...kitártam karom és énekeltem:)
Már nem tudom mit....

Nem gondoltam ,hogy ilyen sokat fogunk repülni
...egészen Szombathelyig..
ott leszálltunk és kis barangolás után vissza!!!

Kedvesem megjegyezte,mikor földet értünk ,
hogy ilyen bátor kevés ember szokott lenni.
Rácsodálkoztam.....:de,hát mitől féltem volna?
Hisz biztam benne , na persze meg az angyalokban:)))

vigyáznak ők rám:))

Milyen emlékeket elő nem hoz egy
szúnyogok elleni támadás!!!!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése