2010. január 18., hétfő






Rég nem írtam
....igazából úgy éreztem nincs mit
,nincs kinek és nincs miért.....

.....talán ,mert saját magamnak sem akartam
leírni a gondolataimat
..talán ,mert féltem szembe nézni velük,
féltem ,hogy olyan dologgal találom magam szemben ,
amivel már magam sem tudok megbírkózni....

...de ...aztán megtettem....az évvégi
vagy év eleji nagy elszámolásnál.....

...Megtörtént a nagy szembesítő show!!!!
Rá kellett ébrednem ,hogy .... .
...még ha látszatra sok minden nem is történt az életemben,

....még ha unalmasnak is tünnek a hétköznapok
...bizony nagyon sok minden történt....

....bennem.....

.....az összegzés eredménye mégis csak a jó oldalára billent.....
...bár még mindig nincs munkám
....még mindig egyedül vagyok
...a világlátásom még mindig töretlenül pozitív és reménykedő
...és nem utolsó sorban rá kellett jönnöm ,
hogy mindezek ellenére ...


...boldog vagyok...

...mert körbe vesz a családom...
...mert vannak barátaim

...és mert tudom ,hogy valahol itt bújkál előlem a szerelem is :))
...de a bújócskának egyszer vége és úgy is megtalálom
...vagy megtalál:)))


..na és persze gyönyörködöm e hófehér puhaságban ,
ami ha csak pillanatokra is de szebbé és tisztábbá
varázsolja a világot....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése