2010. március 8., hétfő

Ki vagyok én?




Ki vagyok én?



Azt kérdezted ,ki vagyok én?

Tenger habjaiból kibukkanó Aphrodité

Az isteni szenvedély megtestesítője,Pelé
Éjszaka macskává változó kecses Básztet
Az igaz szerelem hordozója Guinevere.


Hogy ki vagyok még?


Én vagyok a nőiesség Ízisz templomában
Én vagyok Kuan-jin a tápláló szeretet és szelíd erő

Én vagyok a rossz nővé kikiáltott tanítvány,
Mária Magdolna

És én vagyok a csodát hozó szűz...Mária


Mondjam még ki vagyok?


Én vagyok Is-csel a nagyhatalmú gyógyító
Én vagyok Rhiannon a boszorkány,ki átsegíti a lelkeket

Én vagyok Káli a vég és a kezdet
És én vagyok Vesta az otthon szíve és melege!


Ha még mindig nem tudod ki vagyok....


A Jin és a Yang jelében összeolvadó Egész!

Egy szenvedélytől izzó buja szerető

Egy gyermekeit féltő ,aggódó anya
Egy bolondos szelíd kicsilány
és én vagyok a Férfi oldalán a NŐ!!


Végül ..ki vagyok én Neked?
A csended vagyok ,s az életed...

___________


Magdel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése